1. nl
  2. fr
  3. eng

Team

  • Jente Van Ongeval

    Jente Van Ongeval

    Jente Van Ongeval studeerde af aan de KU Leuven in 2007. Sinds 2013 is hij bestuurder van Tandartsenpraktijk Sterdent. Hij is algemeen tandarts met affiniteit voor reconstructieve en esthetische tandheelkunde.

  • Ali Tahmaseb

    Ali Tahmaseb

    Ali Tahmaseb werd gevormd tot tandarts. Hij volgde verder een intensieve opleiding tot implantoloog. Heden is hij een welbekende implantoloog die in in onze praktijk tandimplantaten plaatst bij onze patiënten.

  • Pierre Vanderelst

    Pierre Vanderelst

    Pierre Vanderelst studeerde af aan de vrije universteit brussel in 1979. Hij startte zijn eigen praktijk. Tijdens de 30 jaren die volgde ging hij de samenwerking aan met verschillende collega’s en vormde zo een hecht team van tandartsen en tandartsassistentes. Hij is een algemeen tandarts die een hele waaier van behandelingen beheerst.

  • Ann De Greef

    Ann De Greef

    Ann De Greef studeerde af als tandarts in 1985 aan de KU Leuven. Ze was lesgever aan de opleiding ‘tandartsassistent’ en heeft aldus een grote affiniteit voor preventieve tandheelkundige behandelingen. Ze vervult bij Sterdent de rol van preventietandarts en verstrekt aldus tandheelkundige controles en professionele tandsteenreinigingen.

  • Morgane De Bouw

    Morgane De Bouw

    Morgane De Bouw studeerde af als mondhygiëniste aan de UCLL Leuven in 2020. Haar focus ligt bij de preventieve tandheelkunde: onder andere (half)jaarlijkse controles, professionele tandsteenreinigingen alsook op maat gemaakte poetsinstructie gericht naar de noden en behoeftes van de patiënt.

  • Muriel Segers

    Muriel Segers

    Muriel Segers studeerde af als tandarts in 1990 aan de KU Leuven en in 2020 vervoegde ze het Sterdent-team als algemeen tandarts.

  • Ons team wordt vervolledigd door een gemotiveerd team van 7 tandartsassistentes:

    Griet Weytjens, Ann Portier, Silke Bellon, Nanouk Yembe, Annabelle Tulkens, Tanja Glerum, Rani Geeraerts en Eef Beunckens. Zij zijn aanwezig bij elke behandeling aan de stoel en regelen alle praktische zaken zoals de telefonische contacten, afspraken maken, afrekenen en de behandelunits steeds desinfecteren voor elke patiënt.